Thursday, May 05, 2005

Don't Drag No More

Herregud jag vet faktiskt ingenting om Susan Lynne! Trots det är "Don't Drag No More" är en av mina absolut bästa girl group-låtar! Ämnet! Monologen! Falsettkörerna! En gång tänkte jag köpa den på Ebay men tyvärr bjöd några osnutna amerikaner över.

Folk har haft lite frågor om den här bloggen. Kan man ladda ner låtarna härifrån också? Hur gör man? Hur ofta uppdateras den?
Det går mycket bra att ladda ner dem, förvånansvärt ofta är det syftet med mp3-bloggar, men skynda er! Varje mp3 försvinner efter 7 dagar! Jag skulle kunna förklara hur man gör för att ladda ner, men jag orkar inte idag så jag har länkat direkt till låten så det blir enklare. Jag postar en ny låt varje dag så länge jag orkar och hinner så kolla ofta!
Susan Lynne - Don't Drag No More